INSPIRE YOUR BRAND

LA NOSTRA MANERA DE FER:

col·laboració, co-creació, fusió.

ELS NOSTRES RESULTATS:

inspiradors, accionables, arrelats en vivències reals, amb visió estratègica

LITTLE BAND, PERQUÈ ELS NENS SÓN ESPECIALS:

na recerca cuidada, responsable i a la seva mida

BENVINGUTS A CASA VOSTRA:

un entorn per compartir, obrir-se, expressar-se

KITCHEN ROOM, UN ESPAI ÚNIC:

l’experiència de cuinar i provar receptes en directe.

Fem de la recerca una experiència que resulti veritablement constructiva i inspiradora per a la teva marca. Projecte a projecte, redefinim el nostre treball perquè les decisions inspirades per la recerca construeixin la teva marca d'una manera sòlida i duradora.

  • esto es bigband

    AIXÒ ÉS BIGBAND

    Això és possible perquè a Bigband som experts a explorar i comprendre les relacions entre les persones, els productes i les marques.

    leer ms
  • nuestra propuesta

    LA NOSTRA PROPOSTA

    A BigBand proposem viure la recerca com una veritable experiència compartida, enfocada a inspirar la creació d'oportunitats de màrqueting: des de la detecció del problema fins a la producció de resultats constructius i innovadors.

    leer ms
  • nuestro estilo

    EL NOSTRE ESTIL

    Des de la primera presa de contacte, apliquem tres principis que defineixen l'estil de recerca a BigBand: col·laboració, inspiració, superació.

    leer ms

 

Creem amb els nostres clients els seus projectes de recerca. Construir propostes de màrqueting rellevants i diferenciadores només és possible recolzant-se en eines diferents i creades cas per cas.

  • INNOVAR

    Quan creem noves relacions del consumidor amb la marca i/o la categoria. Quan ens recolzem en el present per sortir-nos d’ell, canviar els nostres marcs de lectura o projectar-nos cap al futur.

    leer ms
  • DESENVOLUPAR

    Quan desitgem obtenir orientacions clares per seguir construint, o bé respostes directes per optimitzar la presa de decisió.

    leer ms
  • APROPAR-SE

    Quan desitgem apropar-nos a un target específic, conèixer-ho en profunditat i dins del seu context de vida propi, establir aquesta connexió de primera mà que ens permet ficar-nos al seu món, pensar i sentir a la seva manera.

    leer ms
  • EXPLORAR

    Quan necessitem una base sòlida de coneixement per al desenvolupament estratègic. Des d’entendre la matriu de motivacions i necessitats que mou una categoria…

    leer ms
  • TEST LITTLE BAND

    little band

    Els nens i els joves són especials i diversos entre si: requereixen una forma d'apropar-se diferent i cuidada. 
Ens aproximem a cada etapa del desenvolupament de forma específica. El nostre equip posseeix formació, experiència i qualitats personals perquè els nens ens obrin els seus mons en confiança.
Els nens poden ser un target vulnerable. En Little Band creiem en la recerca responsable i treballem a favor d'un màrqueting amb consciència.

    Web Little Band

    Llegir més
  • BIG PLAN

    big plan

    La planificació estratègica de marca i de comunicació ha de nodrir-se d'una recerca orientada a comprendre i sentir com la marca és produïda per les persones dins de les seves vides. En gran mesura, les marques pertanyen als consumidors que les fan seves i, mitjançant la seva apropiació, els donen vida. 
És per això que ens involucrem en els projectes de planning amb eines col·laboratives i amb pensament estratègic, sense perdre de vista la meta del briefing creatiu.

    Llegir més
  •  

    HEALTH AND WELLNESS

    health and wellness

    La salut és un valor en alça i molt més per a les societats que tenen una àmplia esperança de vida per davant.
    Avui tothom té clar aquest valor i vol guanyar en salut fins al punt de convertir-la en el centre del seu Estil de Vida.
    El consumidor de Salut està informat, i exigeix qualitat i confiança a les marques i productes.
    Fins i tot quan la salut es perd, les persones tractades amb fàrmacs han deixat de ser només pacients per estar cada vegada més informats sobre els tractaments, conscients dels seus drets i demanant-los a metges, i arribant el cas a l'Administració Sanitària.

    Llegir més

Som un equip format per persones apassionades per entendre el que mou a les persones, què és allò que les emociona. Som curiosos per naturalesa i conreem l'art de qüestionar les coses.

 

  • Alberto Sidrach

    Alberto Sidrach

  • begoña cerezo

    BEGOÑA CEREZO

  • Edouard de Biasi

    Edouard de Biasi

  • eva porro

    Eva Porro

  • Hector Torrealba

    Héctor Torrealba

  • Isabel Doblado

    Isabel Doblado

  • maría ramirez

    María Ramirez

  • Marta de Lorenzo

    Marta de Lorenzo

  • Marta Perlado

    Marta Perlado

  • miguel aguilar project coordinator

    Miguel Aguilar

  • Monica Pancho

    Mónica Pancho

  • Natalia Santamaría

    Natalia Santamaría

  • Sandra Fernández

    Sandra Fernández

Ens interessa el nostre temps, tot el que esdevé i el que està per arribar, la matèria amb la qual està teixit tot allò contemporani.

Tenim una debilitat per aquelles coses que s'elaboren amb dedicació i esperit artesà… mai ens veuràs arribar amb respostes precuinades.

A BigBand, sempre trobaràs la porta oberta perquè estem íntimament convençuts de la superioritat de la intel·ligència col·lectiva i que junts som molt millors. Produint la recerca amb els nostres clients, hem desenvolupat experiència en una gran varietat de contextos del consumidor, a nivell tant local com multinacional.

 

  • quotation

    Alberto Sidrach i el seu equip a Bigband són dels millors i més creatius pensadors d’Espanya. El seu treball és fresc, honest, revelador i perspicaç clarament enfocat en les necessitats del client i en la història de la marca proporcionant recomanacions clares, concises i factibles. Són la nostra primera opció per treballar a Espanya.

    Peter Laybourne
    Chairman & CEO
    Fathom International Ltd.
  • quotation

    Ens acompanyen en la cerca de les millors solucions perquè les nostres marques connectin de debò amb els consumidors. Agilitat, creativitat i consumer understanding... això és BigBand.

    Lina Piedrahita
    CMI Head
    Unilever Spain
  • quotation

    BigBand  és un equip format per grans professionals, l’equip perfecte per fer quelcom innovador i amb una aproximació fresca a la resolució de problemes. En definitiva, BigBand és Optimisme, Implicació, Proximitat, Qualitat, Confiança i Valor Afegit.

    Sara Navarro Mayo
    Market Research & Media Manager
    Campofrio España
  • quotation

    Aquesta agència és una dels nostres socis preferits a Espanya; té un equip molt bo per treballar-hi, sempre receptiu i flexible. Els seus moderadors tenen molta experiència, integrant no només les preguntes relacionades amb la investigació però també dimensions més estratègiques del tema, i són de molta ajuda assenyalant temes específics o locals per ajudar-nos a interpretar el que escoltem i observem.

    Nathalie Cabart
    Head of International Research
    MSM marketing research
sectores

 

Observacions sobre tendències, pressentiments, reflexions, descobriments i mirades transversals… hem creat aquest blog perquè aquestes converses no es quedin només a BigBand: volem compartir-les amb tu!

  • CONSUM MUTANT (1): L ‘AUGE DEL COL•LECTIU.

    AUTHOR: // CATEGORY: consumo, psicología del consumidor, tendencias

    Comencem amb aquesta entrada una sèrie de reflexions transversals sobre les mutacions que observem en el nostre objecte d’estudi central: el consum. Per a nosaltres, consumir és una pràctica de l’individu (inserit en el seu context social i cultural) mitjançant la qual posa en acció la seva relació amb els recursos del seu entorn. No és d’estranyar que, en un moment en què l’entorn està sofrint tants canvis (i tan profunds), sorgeixin múltiples mutacions adaptatives en les maneres de pensar i dur a terme la nostra relació amb els recursos.

    Avui parlarem de l’auge del Col·lectiu, un dels trets més notables en les pràctiques de consum emergents. S’observa en múltiples camps d’acció, a continuació comentem alguns exemples:  Continue reading

  • INVESTIGAR AMB NENS, CO-PRODUIR AMB ELLS.

    AUTHOR: // CATEGORY: investigación cualitativa, investigación infantil

    Sovint, la concepció de la infància es realitza des de l’oposició a l’adult i s’estableixen relacions jeràrquiques on la paraula del nen queda menysvalorada o, fins i tot, és inexistent. Encara que s’adverteixen indicis de canvi, entaular accions dirigides als nens sense comptar amb ells és una pràctica present en diferents àmbits socials. L’educació és un exemple i solament les metodologies més avançades pregunten al nen què vol aprendre i com ho vol fer, considerant-li part activa en el procés d’aprenentatge.
    Tampoc el màrqueting escapa a aquest enfocament passiu: quants canals de distribució millorarien la presentació dels seus articles simplement preguntant i observant les preferències dels seus clients menuts; quantes empreses utilitzen els seus recursos en recerca per construir de forma prospectiva en col•laboració amb els nens, més que en entendre fenòmens de moda amb la temptativa d’imitar-los. El seu potencial creatiu no és valorat en tota la seva plenitud per una gran part d’empreses que tenen en els nens el seu mercat. Continue reading

  • PETITES TEMPTACIONS – GRANS PLAERS.

    AUTHOR: // CATEGORY: consumo

    La crisi ha constituït (i continua fent-ho) un revulsiu per a la societat. Portem uns anys assistint a un canvi profund de plantejament i comportament davant el consum. Un dels canvis més important, i percebut per tots, és que ens trobem davant un consumidor més reflexiu, que dóna més valor als seus diners i que estableix les seves pròpies estratègies de compra buscant l’estalvi.
    Però, una cosa que està quedant cada cop més clara és que no només es busca l’estalvi. El consumidor també busca mantenir certs plaers en la seva vida, i en aquest entorn de crisi, percep que davant d’ell s’obre un món d’oportunitats que ha augmentat significativament en aquest context i que està directament vinculat amb la cerca del plaer (la febre del “couponing”, outlets virtuals permanents, clubs de compres, oci low cost, etc).
    Les marques proposen un món de temptacions immediates on mana l’aquí i l’ara, i davant el qual els consumidors no només no poden, sinó que (més important encara) no volen resistir-se. Són petites recompenses que li fan sentir-se millor en un context de restricció contínua, en el qual només es parla de crisi.
    Són reaccions optimistes davant la crisi. Són petites temptacions que proporcionen grans plaers.

Dirección: Juan de Mena, 19, 1º Izda. 28014 Madrid (Spain)

Teléfono. // +34 912 922 783

Linkedin / bigbandinspire

BIG ROOMS

 

separador

© BigBand Inspire Your Brand, 2013. Aviso legal.